Jobba i morgon

Då ska man upp och jobba i morgon, medans andra ligger i sina sängar och har det bra och njuter av påsklov.
Men när jag har gott med cash i plånboken så ekar deras tomma haha. Det är något man får trösta sig med när man ska upp 06.00 på ett lov.

Nu ska jag jag göra mig iordning för natten och gå och lägga mig om jag ska orka gå upp i morgon. Höres i mon.
Peace !

4
Anonym

sv: :) vad tycker du om mina senaste inköp?

Annika - drömmen om 11 barn

Hej! Du var med och tävlade om ett valfritt smycke på min blogg. Tävlingen är avslutad och en vinnare ser du här:

http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/april/vinnare-av-valfritt-smycke.html#comment

M A J A <3

Haha, ååh jobbigt att gå upp tidigt!

Hoppas din dag har varit bra!

Kram

pauline

Haha ibland så spelar de ingen roll hur många alarm man ställer och man vaknar ändå inte -.-