Filmrecension | This Is Us

(Klicka HÄR för att se trailern)

Jag vet verkligen inte vart jag ska börja. Vi kan börja med att säga att detta är den BÄSTA film jag någonsin sett! Jag grät samanlagt hela filmen och skrattde andra halvan. Filmen är fantastisk, nej den är mer än fantastisk.  Jag finner inga ord för hur bra den är. Efter att man sett filmen så ser man killarna på ett helt annat sätt, jag trodde inte att det var möjligt att älska dom mer än vad jag redan gjorde , men tydligen så gick det. För nu får man verkligen se hur mycket dom jobbar och sliter för att nå dit dom är och hur mycket dom gör för oss fans och sina familjer. Och det känns verkligen som att dom är där , det är inte som att du tittar på en film, det känns som att du sitter och lyssnar på dom när dom berättar för dig face to face och konsert inslagen känns som att du är på plats och får uppleva lyckan live. Jag kände flera gånger när konserterna visades att det var som att jag var tillbaka i 02 Arena (London) och LG Arena (Birmingham). Det är så mycket känsla i denna filmen att det inte går att beskriva. Exepmel när Zayn pratar med Trisha(sin mamma) över telefon om huset han precis köpt till henne, då bröt jag ihop totalt och jag såg knappt skärmen för att tårarna rann så mycket. Och när dom väcker killarna mitt i nätterna för att spela in skivorna då har dom fått tio minuters sömn då gör det ont i hjärtat att veta att dom sliter så hårt för våran skull, jag är så evigt tacksam för att dom gör detta för oss. Utan dom vet jag inte vart jag hade varit idag. Och efter denna filmen så ser man dom verkligen som fem helt vanliga killar. Det kan jag lova er. Jag önskar verkligen att alla haters kunde gå och se denna filmen för att få se hur det verkligen är. Dom lever ett tufft liv, men dom gör verkligen det dom älskar. Åh This is us är en av det finaste filmer jag sett. Nu väller känslor och tårar fram ska ni veta. Så ni som inte sett filmen än GÖR DET ! Jag ska se den flera gånger till på bio innan den kommer på DVD.

Betyg;
(x576897035465x465767965x765435678x7654678x89765346x87654x7689809234567989534567543)

7
Evelina

kul! :)

Boel

Håller verkligen med dig. Jag grät inte var alldeles för chockad, för att det kändes så verkligt liksom? Som att DOM var där i salongen och liksom vi samtalade. Helt sjukt. Älskar dom mer än någonsin.!!

lowa

svar: Tack! Ja, verkligen gott! Älskar frukt och bär!

Wilma Granström