Lovely thunder

★ Jag tycker att killar med gröna ögon är läskiga. Jag vet inte varför men grönögda killar skrämmer mig. 
★ Jag är en riktig ''over thinker'' och jag över analyserar ALLT.
★ Jag är obsessed med killars rumpor. Ju större desto bättre. Finns ingen sexigare än en fotbollssoelares rumpa.
★ Jag kan vara rätt svår att lära känna. Det är lite ''Vill du lära känna mig så tar du kontakt med mig'' Jag är sällan den som söker kontakt och uppmärksamhet. Vilket är en väldigt negativ egenskap.
★ Jag har mangoraja och grönt äpple till tacos.
★ Jag tycker att horoskop och den spirituella världen är jätte intressant och tror på detta till 1000%.
★ Jag älskar åska och blixtar, tycker det är hur coolt och mysigt som helst.
 
 
Som ni ser så bytte jag från 10 saker ni inte visste om mig till viste ni att, tyckte att det kändes bättre. Jag tänkte även att jag passar på att göra ett sådant här inlägg medan jag väntar på att molnen ska lugna ned sig så jag kan gå ut och gå/springa. Men det ser ut som att det bara blir tjockare och mer moln för varje minut som går. Men jag ska ge det någon halvtimme eller så till då jag precis ätit och vill helst inte ha håll när jag går. Så nu ska jag sätta mig och spåna på en ny header. Exciting right ?
2
hjjonsson.blogg.se

Wow, det var rätt intressant! Gillar unika sanningar. :D

Boel

Jag tycker också att den spirtuella världen är sjukt intressant och tror på det! :))