Ännu fler ursäkter

Hej på er, jag ber verkligen om ursäkt för hur dålig updaten har varit den senaste tiden. Men har mått sjukt dåligt sen vi tog bort Xavi, jag orkar knappt gå upp ur sängen på morgonen och har det rätt tufft på andra håll också vilket gör att jag knappt har varit mig själv den senaste tiden. Så att blogga har inte riktigt varit min första prioritet. Hoppas att ni förstår. Ser att statistiken går ned, jätte synd. Men hoppas på att ni kommer tillbaka när jag också är tillbaka på banan igen. Ska göra mitt bästa till att få tillbaka updaten som vanligt igen så snart som möjligt. Skolan tar även mycket tid just nu, snart jullov ju så det är galet mycket att göra. Men som sagt ska fixa updaten så fort som möjligt. Stay in touch lovelies!
 
Bild tagen idag då vi hade ''fotografering'' för vårt UF företag. Woop! 
1
Jeanette

Älskade gumman!!!! du är jätteduktig med din träning & jag är SÅÅ STOLT ÖVER DIG :) fast vi har våra gräl :( som jag måste få säga som du säger till pappa: jävligt onödiga , det tär som fan !! & vill att vi ska ha det gott ihop ÄVEN fast jag har P ... ÄLSKAR DIIIIIIG <3 jiiiihaaaaa