Film eller tränings dvd, vilken vill du vinna?


Tävlingsregler; 
 
★ Kommentera detta inlägget med; Jag är med + vilken av DVDerna du vill vinna. 
 
 Det dras två vinnare, en per dvd.
 
★ Glöm inte att lämna; Namn, Bloggadress och MAIL ! Om jag drar en vinnare som inte lämnat namn och mail så kommer en ny vinnare dras. Så dubbel checka att alla tre är ifyllda. (Bloggadressen är inget måste)
 
★ För större chans att vinna; Låna bilden ovan. Skriv ett inlägg på din blogg där du berättar att du är med och tävlar hos mig (Du behöver inte fråga om lov innan du lånar bilden) Kom ihåg att länka DETTA inlägg i din blogg! (Ett måste) , Följ mig på BLOGLOVIN' glömt inte att kommentera vilket nummer du blev.
 
 ★ KOMMENTERA INTE DETTA INLÄGG OM DU INTE ÄR MED OCH TÄVLAR. TACK!
 
★ Tävlingen avslutas; Fredagen den 24 Maj - 20:00
 
9
Malin

jag är med :D Den med röven och låren ;D

Linnea

Jag är med, vill vinna tränings dvd, då jag känner att jag måste ta tag i att träna :)

angelica

Är gärna med! Skulle vilja vinna träningsdvden! Älskar träning och jag försöka lägga stor vikt på just rumpa och lår så den videon låter perfekt!

Severina

Jag vill gärna vinna tränings dvdn! :)

Sanna Widman

Jag är med :)
Vill vinna Twiligt :)
[email protected]

Karin Lygnersjö

Jag är med och jag vill vinna träningsdvd:en :)
Kul med en sån tävling!

kornelia

Jag är gärna med och vinner! Länkar gärna din blogg i min om jag vinner! :D Vill vinna tränings dvd och som större chans att vinna har jag börjat följa dig på bloglovin. Blev nummer 17, kram :)

Lina Andersson

jagär jätte gärna med och tävlar! Vill vinna Breaking dawn :) jag började följa dig på bloglovin men vet inte vilket nummer jag blev :/
Min mail: [email protected]

Linda [fotoblogg]

Jag är med! Skulle vilja vinna träningsdvdn, den såg ju jätte bra ut!! :) Följer dig via bloglovin, blev nummer 19! :D