Tolv bekännelser

 
★ Jag älskar Tyler Oakley's skratt, helt ärligt finns det inget bättre ljud. Han har verkligen det härligaste skrattet i hela världen.
★ Dåligt tryck i duschen (när många i huset duschar samtidigt) driver mig till vansinne. Tar ju typ 20 minuter att skölja ur schampoot.
★ Jag förstår mig inte på killar som måste dra upp tröjan för att visa magmusklerna på ALLA bilder. 
★ Jag har varit LFC fan sedan 2008.
★ Innan jag dör ska jag har rakat bort någons ögonbryn
★ Jag avgudar David Beckham, så sjukt snygg.
★ Ofta får höra at jag är en riktig drama queen
★ En av mina största drömmar är att få se Liverpool FC spela hemma på Anfield 
★ Jag tycker att Nicki Minaj är sjukt läskig.
★ Jag förstår kan inte tvätta kläder, jag förstår mig inte på hur tvättmaskinen fungerar.
★ När jag var liten ville jag byta namn till Britney Spears
★ Jag går ingestans utan min telefon, då menar jag verkligen INGENSTANS.
 
 
Lite lamt kanske, men bättre än inget.