Direkt importerat från England

Vadå galen i Yorkshire Tea? Jag förstår inte vad du menar.
Mammas kompis kom hem från England och hade med sig 8 lådor hem till mig. Det gäller att bunkra upp!
(lådan högst upp fick jag av Hanna i julklapp)
9
Lotta

Sv: Tack så jättemycket, så himla glad jag blir :) och jag tycker också jättemycket om dom, färgen är ju assnygg :D

Linnéa Alpsten

Hhahahha vad härligt x) :)

Sanna Widman

Te är ju det godaste! :)

Robex Lundgren

gillar du musik, missa inte min blogg I intervjuband varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

Elin

Haha, det ser ut att vara en hel del te. Tänkte du dricka upp allt själv? kram ! ♥

Elin Brolin | Foto och mode

Vad gott! Har själv smakat och det är helt fantastiskt!

Sara Whitmore

vet precis hur du tänker, Yorkshire tea är så himla gott. tror de finns ett ställe i göteborg som säljer det :))

Ronja

Åh herregud, haha!

Bara brittiskt

Haha, jamen det är ju bäst. English Shop brukar jag hitta det på men det blir ju dyrare än att köpa med sig från England.