Bum over abs, no doubt!

 
   ★ Jag tycker att det är grymt skönt att noppra ögonbrynen.
   ★ När jag var liten så var jag och pappa på Lordis konsert när dom var i Göteborg och jag somnade mitt under
   konserten.
   ★ Jag är det ända LFC fanet i familjen. Lucaz och pappa håller på Chelsea FC och mamma är inte ett dugg
   fotbolls intresserad. Men ensam är stark eller hur?
   ★ Jag började röka i 6an, men har nu slutat och på tisdag har jag varit rökfri i fem veckor.
   ★ Jag ser verkligen upp till PINK, hon är fantastisk på alla sätt och vis. Älskar henne!
   ★ Det bästa på en kille är.. rumpan. Finns inget bättre än en kille med en fin rumpa. David Beckham och Anton  
   Hysén är brilljanta exempel på en fin rumpa! Bum over abs!
   ★ Jag är totalt såld på appen VINE!! Jag kollar VINE minst 10 gånger om dagen. 
   ★ Jag tycker att det är sjukt jobbigt att gå ut osminkad.
 
 
 
3
emelie andersson

sv: ja visst är den, älskar den :D

frågade lite till din frågestund också (a

Julia Svensson

sv: Åh tack sötis. Ja jag är fatikigt nöjd!♥

Boel

Spännande faktan :D