New In | Shoes

Om ni bara visste hur länge jag längtat efter conversen !
22
B R O W N S U G A R

Fina!

kajza ♥

sv: Haha, ja! Jag är endå ganska säker på att jag får allt! :)

Hanna

Vad fina skor, diggar verkligen conversen! :)

leavanny.blogg.se

SV: tack så mycket :)


JAG VILL HA CONVERSEN!

- Caroline

Shit vad snygga!!

sv; ja verkligen :D

- Caroline

sv; Vad kul att du är med i Veckans blogg! Lycka till :) xx

Malin Wallin

Härlig blogg, kika gärna in på min och kanske lämna en kommentar? :D

Kram!

Louise

Så fina :)

♫♪ sandra

snygga!

Paulicious

Älskar conversen!
Titta gärna in på min nya blogg och säg vad du tycker! Kram!

Paulicious

Älskar conversen!
Titta gärna in på min nya blogg och säg vad du tycker! Kram!

Wilma

Älskar conversena!

Svar: Tack så mycket snälla du! (:

Anonym

söta ballerinor och din coverse är bara underbart snygga

Emilia - http://pezone.blogg.se

Supersnygga båda två! Vartifrån är ballerinorna? :)

Boel

Herregud vilka snygga converse! *död*

Anonym

Fina!

Hanna

Fina!

Mikaela

Snygga :D

Cassandra Lagermark

dom översta var galet snygga!!!!

felicia

Snygga :)

Vera

Hej vilken fin blogg du har! :)besök gärna min blogg och var kan man köpa dom där converse? ha en bra dag

:)

Tänkte bara tipsa om att det finns Yorkshire Tea i Göteborg, precis vid prinsgatan hållplatsen! :) Affären heter the english shop, kram!