One Direction i en ram

Som jag har sagt innan så har jag börjat göra om lite i mitt lilla rum, och ska upp med hyllor på väggarna. En hylla för böcker och en två hyllor för fotoramar. Och jag har sex bilder som jafg köpte i London som ska upp på dessa fotohyllorna, men jag har ett litet litet litet problem. Som genast blev ett gigantiskt problem eftersom jag varken är den smartaste, kreativaste eller den personen på denna planet med mest tålamod. Så det lilla problemet blev gigantiskt. Bilderna passar inte i ramarna, och det fanns inte ramar som passade bilderna, antingen för långa, för breda för smala eller ah ni fattar. Så jag tog dessa sex, om jag bara skär/klipper bort den vita ramen runt bilderna där all info om vem som tagit bilderna och så står så passar dom i ramarna, men jag varken kan eller pallar göra detta. För det kommer bli hur snett som helst! Förstår ni mitt problem ? Jag vill verkligen få in bilderna i ramerna, jag menar jag har ändå köpt både bilder och ramar. 
 
Damn..
7
Boel

Du kommer kunna göra det!! Om du bara klipper försiktigt bort det vita. Eller försök vika in det vita kanske? :))
(Ps. Jag har inte ofta tålamod med sådant själv. Det ska ju för fasen bara funka ;))

Wilma Granström

Svar: Ja det var det verkligen :)

Sanna Widman

SVAR:
Åh tack :) ha en fin kväll. någon film du kan tipsa om?

Vendela Nilsson

- tack så jätte mycket :D

Vendela Nilsson

Fin blogg!

Jennifer-livet genom mitt objektiv

Ja verkligen! :D jag älskar smultron och alla andra bär för den delen.. haha

Fatma

Snyggt!