Avslutas - 21/3 kl. 12:00

Denna tränings DVD är grym. Jag har själv ett expemplar av denna och har tränat med den ett ex antal gånger med den och det är verkligen grym träning. Man känner verkligen hur ryggen och magen arbetar.
iFORM har skickat mig ett extra exemplar av DVD:n så tänkte jag tävla ut den till er läsare. Vad säg som det ?
Tävlings regler -
* Det ända du behöver göra är att kommentera detta inlägg och skriva : Jag är med + din email.
* Glöm inte att skriva din email adress!!  För om du glömmer att fylla i den och just du skulle vinna så kan jag inte kontakta dig och då drar jag en ny vinnare.
* KOMMENTERA INTE DETTA INLÄGG OM DU INTE ÄR MED I TÄVLINGEN !!
* Vinnaren dras slumpmässigt.
* Det går också bra att maila mig om du vill delta i tävlingen.
* Om du vinner länkas din blogg i vinnarinlägget.
'
För större chans att vinna -
* Lägg till mig på bloglovin'
* Gör ett inlägg på din blogg och länka tävlingsinlägget i din blogg och skriv att du är med och tävlar hos mig, sen skriv länken till mig så jag kan läsa.
Lycka till !
Vinnaren presenteras och kontaktas någon gång efter 12:00 den 21/3
(Jag står för frakten)
28
LINNÉA FLYSTAM

SV: Åh, har redan den dvd:n hemma :(

Cajsa!

Jag är med!

Följer dig via bloglovin och gillar även inlägget på bloglovin;) Har länkat din tävling i detta inlägget godmorning sunshiine!:)

EMMAS!- alltid tävlingar

jag är med :d

Jag...Maria!

Fin blogg! hur mår du?

Linda

Nadja

allt bra? =)

Emma Mattsson - t e c k n a b l o g g

JAG ÄR MED !



hur är det med dig i dag då?

kram

Emelie♥

jag är med ! :)

bella

Jag är med! och följer dig på bloglovin :)

johanna <3 ♫♪

sv, är inte med;)

juiaa

åh vilken perfekt tävling! jag ärjätte gärna med ;)

en snygg mage är inte fel och dessutom tränar jag min rygg för ryggproblem och år den här filmen starkare rygg är det värt ett försök ♥

Petra

jag köpte den på secondhand så betalade drygt 80 kr för den :)

alice ♥

sv; tack så mycket :D

F R I D O N - >fotoblogg< -

SV; jag är jätte gärna med! :) följer dig på bloglovin ^^

Linda

jag är med:D!

M I R A H O L G E R S S O N ♥

sv; tack dsm :)

Julia Abrahamsson

Nu har du svar på din fråga på min blogg :D //jemiax

Jennie Andren

Sv; Tacktack!!

Du med :)

E M M A

haha han är så sjukt söt! Och när han gör hjärta av ina fingrar!:)

Jennie Andren

Jag är jättegärna med! :D

Jennie Andren

Jag är jättegärna med! :D

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Önskar dig en fin söndag :)

Malin - Q r i s t a a l l ♥

Jag är med! :)

Lisa

Jag är med:)

Sandra SG

jag är med

följer dig på bloglovin

och har gjort ett inlägg om din tävling på bloggen.

länk till inlägget --> http://dayviewbyssg.blogg.se/2012/march/ar-med-och-tavlar-om-denna-dvd.html#comment



åhh denna hade varit helt super att vinna! :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Jag är jättegärna med :D

MARIANATHALIE

Jo tack jag är gärna med! :)

alma asplund♥

Tack så jätte mycket, blir jätte glad av att höra sånt!

Då tar också riktigt fina bilder ser jag.



KRAM!