New In | Rimmel London

Har läst massa gott om dessa produkterna. Så nu när jag var i behov av både foundation och puder så bestämde jag mig för att testa dessa, och jag kan inte annat än att hålla med alla andra. Dessa produkterna är helt fantastiska. Har aldrig varit med om foundation och puder som får så matt, jämn och naturligt resultat, jätte imponerad! Kommer definitivt att fortsätta använda dessa i framtiden. Jag har väldigt blek hud med röda piggment och har därför svårt att hitta en foundation som passar i nyans. Den första (ljusaste nyansen) när alltid för ljus, och den som är snäppet mörkare är alltid för mörk. Men denna 100 IVORY är helt perfekt, täcker jätte bra och ser naturlig ut. Pudret är transparent så det ger ingen färg utan bara jämnar ut, tvivlade på att det skulle bli bra. Men ärligt talat så är detta puder 1000 gånger bättre än de med färg i. Och eftersom jag har problemet med att min hy alltid bli alldeles glansig efter bara 2-3 timmar så är dessa perfekta för det håller sig matta hela dagen. Nej detta är helt klart nya favoriter! Och dom är inte speciellt dyra heller, 75:- för pudret och 95:- för foundationen, så dom är riktiga kap!