Utmanad | Lista

 
Regler:
Jag blev nominerad av; Boel
11 stycken fakta punkter om dig själv
Svara på frågorna du fick, 11 st
11 stycken bloggare blir nominerade (man kan inte välja den som nominerade dig)
11 nya frågor
 
 
Mina 11 fakta: 
1. En av mina största drömmar är att få se Liverpool FC spela hemma på Anfield.
2. Jag gillar inte Julen.  Visst den är mysig men tycker den är alldeles för överskattad.
3. Jag ska flytta till England efter gymnasiet.
4. Jag har ett enormt hett temprament och kan bli flyförbannad för minsta lilla.
5. Om jag vann 10 miljoner så skulle det första jag gjorde vara att åka och köpa en Audi R8.
6. Jag dricker alltid Light dricka, kan verkligen inte dircka orginalet. 
7. Jag dricker 5-10 koppar tea om dagen.
8. Jag har en dröm om att någon gång i framtiden få bli fotbollsfru.
9. Jag spenderar alldeles för mycket tid online.
10. Jag svär alldeles för mycket.
11. Sushi är något av det bästa jag vet.
 
Boels frågor:

1. Favorit minne? -
När jag träffade One Direction
2. Bästa resa? - Resan till London i Februari.
3. Vad tycker du att du är duktig på? - Ingenting för att vara ärlig
4. Favorit serie och varför? - Homeland, för den är så galet spännande och sjukt jävla fantastisk bra!
5. Om du bara hade 24 h kvar att leva (som fullt frisk och sen dö), vad skulle du göra och varför? - jag skulle försöka hinna med att göra sånt som jag alltid varit för rädd för att göra, sedan spendera tiden med mina nära och kära.
6. Tycker du om julen? - Nej.
7. Har du/ haft några djur? - Jag har haft hur mycket djur som helst, hundar, katter, ormar, ödlor, häst.
8. Iphone eller Samsung, och varför det du väljer? -  iPhone, för att apples produkter är det bästa någonsin.
9. Din favorit av sociala medier och varför? - Twitter, för att man lär känna så sjukt mycket människor.
10. Håller du på med någon sport och vad? - Nej.
11. Säg något som du gillar om dig själv! - Jag gillar min ögonfärg.
 
 
Jag tänker göra detta med mina regler, jag tänker inte nominera någon specifik. Men om du har läst detta så är du utmanad, så det är bara ta frågorna nedan och svara på dom. Skulle tycka det var riktigt roligt om ni slängde in en kommentar när ni svarat på frågorna så jag kan läsa svaren! 
(1. Har du några tatueringar och isåfall vad?, 2. Vem är din svenska favorit artist?, 3. Om du fick äta middag med valfri kändis, vem skulle du välja?, 4. Vilket är ditt drömyrke?, 5. Vilken är din favorit serie?, 6. Vilket är ditt drömresemål?, 7. Vilket är ditt lyckonummer och varför?, 8. Finns det något du är riktigt rädd för?, 9. Vad var ditt första ord när du lärde dig prata?, 10. Vad föredrar du; Nutella eller jordnötsmör?, 11. Vilken är din favorit bok?)
 
3
elina

fin blogg! :)

Boel

Ska svara på dina frågor senare :D As bra frågor tycker jag hihi ^^

Amanda

Händer idag för dig? :)