It's not a bad life, just a bad day

Allt är verklgien pest och pina idag. Idag är psyket inte alls som det ska. Allt är fel, jag är så missnöjd med mig själv att jag vill gräva ned mig föralltid. Kan inte ens minnas när jag var såhär missnöjd med mig själv som jag är idag. Och det kommer tårar hela tiden, helt utan anledning. Helst skulle jag vilja dra för gardinerna för fönstret, lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet, grina och ligga där tills nästa vecka. 
Så nu ska jag göra tea och ta ett bubbelbad. End.
 
14
B R O W N S U G A R

Sånna dagar e såå jobbiga :/ hoppas att badet får dig att slappna av & tänka på annat!

| Klara-Fina |

sv; aha okej! :) synd att den inte fanns i sverige haha ..

Dragana

Ibland är man bara på sämst humör någonsin. Och behöver gråta i timmar för att sedan må lite bättre. Hoppas att det går över snabbt för dig! :)

Boel

Tack detsamma :D
Och hoppas att det blir bättre <3
Hatar sånna dagar D:

Celine

- Haha absolut! :D

Hanna

Alla har sina dagar och man behöver dem, och när man får en riktigt bra dag snart så kommer man uppskatta den mer!
Du är så fin min bästa vän ! <3

Julie LS

Tack detsamma! Förresten heter du Torres på riktigt? :O

Malin "Palin" Maria Johansson

*svar:* Ah det äre :)
Vad görs?

Julie LS

Jaha okej, vad kul! :) Tack för frågorna hihi!

★ f e l i c i a ★

sv: tack sötis :D

ida munther

hoppas det blir bättre för dig snart!
sv; tack så jättemycket! :D

Anonym

SVAR- aaww tack sötnos :D
hoppas du haft en bra daaag! :D
kram♥

Alexandra❤

SVAR- aaww tack sötnos :D
hoppas du haft en bra daaag! :D
kram♥

Amanda

haha bästa bilden! grymt fin blogg :)