VAR MED OCH TÄVLA

Eftersom bloggen nyss fyllt ett år , den har fått en ny design och för att jag känner mig generös så tänkte jag dra igång en;
Tävlingsregler; 
 
★ Kommentera detta inlägget med; Jag är med! 
 
★ Glöm inte att lämna; Namn, Bloggadress och MAIL ! Om jag drar en vinnare som inte lämnat namn och mail så kommer en ny vinnare dras. Så dubbel checka att alla tre är ifyllda. (Bloggadressen är inget måste)
 
★ För större chans att vinna; Låna bilden ovan. Skriv ett inlägg på din blogg där du berättar att du är med och tävlar hos mig (Du behöver inte fråga om lov innan du lånar bilden) Kom ihåg att länka DETTA inlägg i din blogg! (Ett måste)
 
★ Tävlingen avslutas; Söndag den 24de Mars kl. 12:00
20
Ida Lindborg ♥♥

Åh jag är med!!
Jag vill supergärna vinna detta armbandet för att ge det till min kompis som fyller år två dagar efter mig (den 29 mars) hon är directioner och kommer tyvärr inte få se dom när de kommer till friends arena :( hon skulle älska detta armbandet hih :) håller tummarna! Kram

J O Y ▲

sv: Åh kul att du tyckte det :D

Inga-Linn

Jag är med!:D
Ska länka tävlingen i mitt kvällsinlägg så kolla in senare om du vill ha det bevisat:)

| Klara-Fina |

Jag är med ^^

Nikolina

Jag är med! :)

CAICAIS.BLOGG.SE ~

Är med! :D

Malin

JAG ÄR MED! :D
Ska skriva ett inlägg senare också! :)

Malin

det går inte att kopiera bilden :(

Malin

-låter säkert heldum..men hur gör man det? ctrl + prt sc? fast hur öppnar man det sen då? :)

fredrica

jag är med! :) kram!

Manal

JAG ÄR MEEED!! :D

Stina

Jag är med! :)

H A N N A ❤

JAG ÄR MED!!

☆Z I N J A☆

jag är med!

linn

är med!

Boel

Jag är med :D

Alma

Jag är med såklart ;)

fanny jönsson :)

jag är med :) En av mina absolut bästa vänner är ett riktigt stort fans av One Direction och skulle bli överlycklig verkligen ÖVERLYCKLIG fall hon skulle få detta, så jag hoppas på vinst så att jag kan överraska henne med det! :D

Ellinor

Jag är med! :)

maja simonsson

jag är med
[email protected]
majjasiimonsson.blogg.se