Behind the aura

Helt sjukt hur trött jag är. Xavi tvingade upp mig ur sängen alldeles för tidigt imorse. 08.40 var klockan när han ville gå ut, hundskrälle. Skulle ju dock till gymmet så imorse gjorde det inte så mycket. Men det blev inget gym idag så nu stör det mig jätte mycket att jag gick upp så tidigt. Eller att jag inte gick och la mig efter att jag varit ute på morgonrundan med honom. Men men inget att göra åt nu. Imorgon väntar ett fullspäckat schema vill jag lova. 11.30 ska jag och Ottan åka till gymmet, sen ska jag hem och duscha och göra mig iordning, sen är det fotboll kl. 16.00 (Liverpool - Fulham) sen när matchen är slut ska jag hem till en killkompis och äta middag. Kommer bli en stressig lördag , men mycket kul ska hinnas med så det kommer nog gå gallant. Om jag lägger mig i tid ikväll vill säga. Annars kommer morgondagen bli vidrigt jobbig. Så jag ska försöka hoppa in i duschen nu om en stund och sen titta på ett avsnitt av Homeland, sen ska jag lägga mig och sova! 
 
Hoppas ni haft en bra fredag! 
2
Boel

Sv: Jag blev också helt till mig när Little Mixs nya album kom till spotify! SÅ GRYYYMT :DD

paulina

ååh va söt du är!