Celsius | Sparkling

 
 
Detta är helt klart något av det godaste som finns. Perfekt för att både kicka igång kroppen eller bygga upp energi inför ett hårt pass på gymmet. Eller kanske till och med bara för att piggna till när man sovit dåligt? Dessa två är mina favoriter, apelsin är helt okej också. Dock måste jag säga att dom utan kolsyra är riktigt äckliga rent ut sagt. Jag dricker dessa ett par gånger i veckan, är nästan beredd att säga att dom är godare än sockerfri redbull och ni vet ju hur mycket jag älskar redbull? Jag (personligen) tycker att denna är mer energi givande än redbullen, men om denna verkligen bränner kalorier som den påstås göra , det vet jag inte riktigt. Men Celsius är som sagt en fantastisk energikälla. Så har ni inte testat så tycker jag att ni ska göra det.
 
Men om ni är känsliga mot koffein - LÅT BLI DOM! 
 
1
Erika

Celisus kan verkligen ge en en riktig energikick, jag har samma favoriter och kan även tycka om att dricka persika/mango om jag ska träna riktigt tidigt då jag inte gillar att dricka kolsyra allt för tidigt på dagen, men smaken är som baken och det är ju det som är så bra med celsius att det finns många smaker så nästan alla kan hitta en som de tycker om :)