Tisdags frukost | sjuk

Helt klart favorit frukosten. Gröt med banan, hallon och jordnötsmör. Och tea såklart. 

Mår inte särskillt bra idag heller. Har till och med dragit på mig feber idag, det hade jag inte igår. Så stannar hemma från skolan idag och ska göra klart mitt arbete i Religion som måste in senast imorgon, jag ska bara samla ihop mina källor till arbetet så är det klart. Så det är väl det jag ska pyssla med idag. Hoppas verkligen att jag är kry nog att gå till skolan imorgon, våran psykologikurs börjar imorgonbitti så vill verkligen inte missa första lektionen och ska även klippa och färga håret efter skolan så hoppas på att vara frisk tills imon! Mycket tea och vatten är det som gäller idag!
 
Hur ser eran Tisdag ut?
7
Boel

Krya på dig! <3 (Ser mysigt ut dock :))

Skola ( som jag är i just nu, ehehhe.) Snart lucnh, sen hem och läsa och plugga. Ska även träna :)

felicia

gott :)

MADDISENJ.SE

usch krya på dig!!

linellas

Åh, det måste man ju prova! Låter lite som en skum kombination måste jag säga..men men. Om man inte testar går man väl miste om nåt ;) Krya på dig!

Mikxki

Krya på dig! :)

ser så gott ut!

Cissi Larsson

Vilken mumsig frukost, ser väldigt gott ut! :) Krya på dig!

Passa på att vara med i min tävling om att bli publicerad i en vecka på min blogg! Regler finns på bloggen :)